Regulamin Sklepu Internetowego Świat Fredka

Regulamin Sklepu Internetowego Świat Fredka

Obowiązujący od 2 listopada 2024 r.

Sklep internetowy Świat Fredka, funkcjonujący pod adresem www.swiatFredka.pl, prowadzony jest przez Ewę Brzeską, wydawcę publikacji dostępnych w Sklepie.


SPIS TREŚCI

  1. Słowniczek
  2. Składanie i realizacja zamówień
  3. Ceny towarów
  4. Modyfikacja składanych zamówień
  5. Formy płatności
  6. Czas realizacji zamówienia
  7. Brak zgodności Towaru z umową i reklamacje
  8. Gwarancja
  9. Prawo odstąpienia od umowy
  10. Dane osobowe
  11. Wystawianie recenzji oraz procedura zgłaszania nielegalnych treści
  12. Reklamacja oraz pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  13. Postanowienia końcowe

1. Słowniczek

  • Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady sprzedaży towarów oferowanych przez Sklep internetowy Świat Fredka.
  • Sklep – sklep internetowy Świat Fredka, sprzedający za pośrednictwem Internetu Towary dostępne w jego ofercie; dane kontaktowe: e-mail: kontakt@swiatFredka.pl.
  • Oferta – towary umieszczone na stronie internetowej www.swiatFredka.pl i oznaczone jako dostępne.
  • Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów w Sklepie.
  • Koszyk – element funkcjonalny Sklepu, umożliwiający Klientowi dokonanie zakupów.
  • Konto Klienta – konto, które każdy Klient może założyć w Sklepie, umożliwiające dostęp do własnego panelu Klienta.
  • Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • Towar – produkt oferowany do sprzedaży w Sklepie.

2. Składanie i realizacja zamówień

  1. Informacje na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.
  2. Zamówienia można składać przez stronę internetową Sklepu 24/7 lub e-mailem.
  3. Klient, zamierzający nabyć Towar, wybiera go za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka” i postępuje zgodnie z instrukcjami na stronie.

3. Ceny towarów

  1. Ceny podane są w złotych polskich, zawierają VAT i nie obejmują kosztów przesyłki.
  2. Ceną wiążącą jest cena podana w chwili składania zamówienia przez Klienta.

4. Modyfikacja składanych zamówień

  1. Klient może dokonać zmian w zamówieniu do momentu przygotowania zamówienia do wysyłki.

5. Formy płatności

  1. Dostępne są płatności online za pomocą przelewu bankowego oraz płatności przy odbiorze.

6. Czas realizacji zamówienia

  1. Zamówienia realizowane są w terminie do 30 dni od zawarcia umowy, chyba że opis Towaru stanowi inaczej.

7. Brak zgodności Towaru z umową i reklamacje

  1. Sklep dostarcza Towary bez wad. W przypadku wadliwości Towaru, Klient może złożyć reklamację, a Sklep dokona naprawy, wymiany lub zwrotu ceny.

8. Gwarancja

  1. Towary są objęte gwarancją wydawcy i sprzedawcy.

9. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty odbioru Towaru, składając stosowne oświadczenie. Koszt przesyłki ponosi kupujący.
    FORMULARZ ZWROTU KSIĄŻKI Tu pobierzesz formularz

10. Dane osobowe

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie Sklepu.

11. Wystawianie recenzji oraz procedura zgłaszania nielegalnych treści

  1. Klient może dobrowolnie wystawić recenzję na temat zakupionych Towarów, która będzie dostępna publicznie.

12. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, m.in. przez platformę ODR.
  2. Sposób składania reklamacji
    Reklamacje można składać drogą mailową na adres: sklep@swiatfredka.pl.
    Aby zgłoszenie mogło być rozpatrzone, w treści wiadomości należy podać:
    • Numer zamówienia z e-sklepu Świat Fredka (lub dołączyć skan dokumentu zakupu).
    • Krótki opis wady książki oraz zdjęcia obrazujące problem (jeśli to możliwe).
      W tytule maila prosimy wpisać: „Reklamacja”.
    • Proces rozpatrywania reklamacji
      Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu jej zgłoszenia.
      O wyniku reklamacji klient zostanie poinformowany drogą mailową na adres, z którego przesłano zgłoszenie reklamacyjne.

      Zwrot książki
      W przypadku uznania reklamacji klient zostanie poinformowany o dalszym postępowaniu, w tym adresie zwrotu książki oraz sposobie realizacji rekompensaty (np. wymiana książki lub zwrot pieniędzy). Koszty wysyłki ponoszą wysyłający.
  3. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres: sklep@swiatfredka.pl.

13. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje od 2 listopada 2024 r.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
Scroll to Top