– Regulamin Sklepu Internetowego Świat Fredka –
Regulamin Sklepu Internetowego Świat Fredka
Obowiązujący od 2 listopada 2024 r.
Sklep internetowy Świat Fredka, funkcjonujący pod adresem www.swiatFredka.pl, prowadzony jest przez Ewę Brzeską, wydawcę publikacji dostępnych w Sklepie.
SPIS TREŚCI
- Słowniczek
- Składanie i realizacja zamówień
- Ceny towarów
- Modyfikacja składanych zamówień
- Formy płatności
- Czas realizacji zamówienia
- Brak zgodności Towaru z umową i reklamacje
- Gwarancja
- Prawo odstąpienia od umowy
- Dane osobowe
- Wystawianie recenzji oraz procedura zgłaszania nielegalnych treści
- Reklamacja oraz pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Postanowienia końcowe
1. Słowniczek
- Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady sprzedaży towarów oferowanych przez Sklep internetowy Świat Fredka.
- Sklep – sklep internetowy Świat Fredka, sprzedający za pośrednictwem Internetu Towary dostępne w jego ofercie; dane kontaktowe: e-mail: kontakt@swiatFredka.pl.
- Oferta – towary umieszczone na stronie internetowej www.swiatFredka.pl i oznaczone jako dostępne.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów w Sklepie.
- Koszyk – element funkcjonalny Sklepu, umożliwiający Klientowi dokonanie zakupów.
- Konto Klienta – konto, które każdy Klient może założyć w Sklepie, umożliwiające dostęp do własnego panelu Klienta.
- Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Towar – produkt oferowany do sprzedaży w Sklepie.
2. Składanie i realizacja zamówień
- Informacje na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.
- Zamówienia można składać przez stronę internetową Sklepu 24/7 lub e-mailem.
- Klient, zamierzający nabyć Towar, wybiera go za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka” i postępuje zgodnie z instrukcjami na stronie.
3. Ceny towarów
- Ceny podane są w złotych polskich, zawierają VAT i nie obejmują kosztów przesyłki.
- Ceną wiążącą jest cena podana w chwili składania zamówienia przez Klienta.
4. Modyfikacja składanych zamówień
- Klient może dokonać zmian w zamówieniu do momentu przygotowania zamówienia do wysyłki.
5. Formy płatności
- Dostępne są płatności online za pomocą przelewu bankowego oraz płatności przy odbiorze.
6. Czas realizacji zamówienia
- Zamówienia realizowane są w terminie do 30 dni od zawarcia umowy, chyba że opis Towaru stanowi inaczej.
7. Brak zgodności Towaru z umową i reklamacje
- Sklep dostarcza Towary bez wad. W przypadku wadliwości Towaru, Klient może złożyć reklamację, a Sklep dokona naprawy, wymiany lub zwrotu ceny.
8. Gwarancja
- Towary są objęte gwarancją wydawcy i sprzedawcy.
9. Prawo odstąpienia od umowy
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty odbioru Towaru, składając stosowne oświadczenie. Koszt przesyłki ponosi kupujący.
FORMULARZ ZWROTU KSIĄŻKI Tu pobierzesz formularz
10. Dane osobowe
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie Sklepu.
11. Wystawianie recenzji oraz procedura zgłaszania nielegalnych treści
- Klient może dobrowolnie wystawić recenzję na temat zakupionych Towarów, która będzie dostępna publicznie.
12. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, m.in. przez platformę ODR.
- FORMULARZ ZWROTU KSIĄŻKI Tu pobierzesz formularz
- Sposób składania reklamacji
Reklamacje można składać drogą mailową na adres: sklep@swiatfredka.pl.
Aby zgłoszenie mogło być rozpatrzone, w treści wiadomości należy podać:- Numer zamówienia z e-sklepu Świat Fredka (lub dołączyć skan dokumentu zakupu).
- Krótki opis wady książki oraz zdjęcia obrazujące problem (jeśli to możliwe).
W tytule maila prosimy wpisać: „Reklamacja”. - Proces rozpatrywania reklamacji
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu jej zgłoszenia.
O wyniku reklamacji klient zostanie poinformowany drogą mailową na adres, z którego przesłano zgłoszenie reklamacyjne.
Zwrot książki
W przypadku uznania reklamacji klient zostanie poinformowany o dalszym postępowaniu, w tym adresie zwrotu książki oraz sposobie realizacji rekompensaty (np. wymiana książki lub zwrot pieniędzy). Koszty wysyłki ponoszą wysyłający.
- W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres: sklep@swiatfredka.pl.
13. Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od 2 listopada 2024 r.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.